با تو تنها نمی مونم

وبلاگ مطالب به روز اینترنتی

با تو تنها نمی مونم

وبلاگ مطالب به روز اینترنتی

  • ۰
  • ۰

طرز تهیه ژله سه بعدی شکیل برای مجالس

طرز تهیه ژله سه بعدی شکیل برای مجالس

مواد لازم


  1. قالب سه بعدی
  2. 1 بسته ژله الوورا
  3. ژله طعم دار مناسب با نوع قالب نصف بسته
  4. 1 پ بستنی وانیلی
  5. 1 پ آب جوش

مراحل

 
  1. اول از همه به قالب های سه بعدی نیاز داریم که تو همه لوازم قنادی ها با طرح های مختلف و از همه مهمترررررر با قیمت های بسیار مناسب به فروش میرسه

  2. قالب من طرح انگور بود پس باید رنگ های مناسب با انگور رو آماده میکردم شما متناسب با قالب تعیین کنید

  3. ابتدا ژله سبز با طعم لیمو رو با آب جوش مخلوط کردم و بعد از خنک شدن آب سرد ریختم و به آرومی داخل قسمت برگ ریختم و داخل یخچال قرار دادم و اجازه دادم تو یخچال خودش و بگیره

  4. بعد برای قسمت دونه های انگور از ژله انگور استفاده کردم و مثل رنگ سبز آماده کردم و آروم داخل قسمت دونه های انگور ریختم و مجددا گذاشتم یخجال

  5. بعد ژله الوورا رو با آب جوش مخلوط کردم و بعد از خنک شدن بهش بستنی اضافه کردم و کل قالب رو پر کردم و دیگه گذاشتم یخچال تا حسابی خودشو بگیره و بعد داخل ظرف مورد نظر برگدوندم به همین سادگی یه ژله سه بعدی خوشگل خواهید داشت


  • ۹۸/۰۳/۱۶
  • جلال احمدی
bidaliljalal سایت تفریحی سایت تفریحی وب تفریحی آشپزی سایت من مواد غذایی هاتنا رومفا